Hej hej hej fredag?

Ja de känns varken som freda eller helg.. kanske för jag vart hemma ett par dagar nu...

Idag var jag med mamma och hämta mitt penicillin och blev lite shopping på andra prylar med.. bland annat en stegräknare..Liten och enkel precis som jag ville ha den och till ett schysst pris... 199:- så nu ska jag börja tävla med mig själv haha =)...Hittade en sååå snygg stor Hello kitty klocka med vitt band och massa bling runt om... stilren o schysst men när ja testa den blev jag besviken... de va ju PLAST!! hell no att ja ska ha plast!! De var lite synd men men!

Nu har ja städat undan på rummet så de ser lite bättre ut fått bort tidningar och gamla skolprylar som ja ska ta upp på vinden! Så slipper både jag och Adam leva i en stor röra! Han e på väg hit nu efter att ha jobbat sen blir de en tur till pizzerian... ja ska försöka få i mig vanlig mat och inte soppa!..Kvällen blir lugn vi kanske tar en promenad eller så sa vi!..

Men nu ska ja poppa musik sen nånting annat..

Love//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0