Godmorgon!!

Sjukt trött idag.. känns som de vart en lång helg...har de det? vet inte..Men en tidig kväll ska de bli för både jag och darling e utmattade...Känns ibland som det är så mycket saker att ta tag i men så lite tid, vad gör man då??..

Igår var en trevlig dag måste ja säga trotts att de inte riktigt gick som nån av oss ville kan slänga upp en bild sen på min första målning med sprayburkar haha om ni lovar att inte skratta självklart?:)..Felet jag gjorde var att inte köra på den pandan som jag brukar utan självklart var jag tvungen att ge mig på nån ny..Men men för att vara första gången så:):)

Efter vi vandaliserat en laglig vägg blev det mat på lokalhaket med prat prat prat..:) Somnade gott men lite väl sent kanske..De är det jag ska ta igen idag =)

Men men nu ska jag fortsätta babbla med mina kunder!

//Kärleksfull Panda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0