Yes yes jaaah!!

Godmorgon!!

Idag kan man säga att de är fredag, nästan iaf eftersom ja är ledig imorn som säkert alla andra :)
Slutar dessutom 2 timmar tidigare idag vilket underlättar en hel del.

Gårdagen blev en sväng hem för o va lite social med mamma o pappa och för att hämta nya kläder :) Efter de åkte jag och hämtade Sushi (MMM). Efter de mötte jag upp Adam och åkte hem för att äta, så sjukligt gott med sushi!..Blev en lugn kväll.

Imorse jaa ni minns den där klockan som ja skrev om nå inlägg tidigare. Gissa vem som fick springa efter en propeller imorse?? Jo JAG!! han hade ju ställt den på 05.50 då jag skulle vakna men jag trodde han hade ställt den tills han skulle gå upp men där trodde ja fel haha!

Måste nog sett ganska kul ut, jag helt nyvaken gå runt i mörker o leta efter en propeller för att få tyst på väckarklockan hahaha...

Idag ska ja gå en sväng förbi Roy o hälsa på, var ett tag sen nu så de e ju på tiden sen får ja se om de blir en "Pysslaomsigsjälvdag" =)

Nu nu nuu sitter jag i telefon och måste fortsätta med de...=)

Hej sålänge!!


Kommentarer
JB

Ha en trevlig Skärtrosdag!!!

2008-03-20 @ 08:56:56
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Erika

Låter som en bra dag ^^

2008-03-20 @ 08:57:57
URL: http://ikans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0