Tisdag...

Tröttare idag än igår. Har nog stora sömnsvårigheter för de är nånting som ligger och trycker. Jag är så nojjig för att försova mig att jag vaknar ett par gånger innan ja ska gå upp. Typ som inatt /Imorse vid halv 5 satte ja mig upp och var helt säker på att ja skulle upp men nej, så kröp ner i hans famn igen. vaknade ytterligare en gång och kollade på klockan innan jag väl skulle upp.. riktigt segt de där. Gårdagen va mys allt va som planerat förutom att de blev till att övningsköra hem till honom vilket rulla på väldigt bra..chillade lite där och jag babblade massa kändes de som men efter ett tag så avtog de lite haha. Kollade lite på en av Beef  filmerna.

Idag blir de till att träffa Mallan min mallan :) long time no seee lr pratat känns de som så jag säger som henne, känns som vi ska ha en hel del att prata om..=) Blir väl så när man inte umgåtts på länge. Måste ta tag i o få en träff med Em snart också som inte blev av i helgen de har väl säkert gått en månad snart sen jag träffa henne och de e ju inte mänskligt...

Nu ere dax för telefontid...Senare uppdatering kommer =)

//Panda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0