Tisdag ZzzZz

Jag är trött!!! ovanligt?..ne inte direkt kanske men längesen ja va såhär trött känns de som..

Gårdagen var helmys när vi väl kom fram till restaurangen, innan dess var jag på jakt efter blommor med sara ute i skitvädret rent ut sagt. Men middagen var trevlig och vääldigt god. Efter de begav ja mig in till stan för att möta Adam och ta sällskap hem till han. Jag var så frusen så ja stog i duschen rätt länge igår, riktigt skönt.

Idag jobbar jag till 6 Fyyyyyfan va ja inte vill, får se om jag försöker byta bort den lr om ja ska ta o jobba den tiden så jag får in lite komp?? inte bestämt mig än. Segt med dessa kvällar.

Nej nu ska ja klicka igång vibes46.com´s radio och njuta till musik :)

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0