Tillbaka...!!

Godmorgon, ännu en trevlig start på en ny vecka. Måndag!! de säger ju allt.
Har som vanligt haft mitt fina blogguppehåll under helgen då jag inte befunnit mig på hemmaplan utan hos min fina. Fredagen var lugn åkte hem och packade ihop kläder och hade Sara med mig hem vilket var trevligt så hon åt middag med oss. Första gången hon åt qourn haha tänka sig, jag är ju en såndär gräsätare som ja såg att hon hade skrivit om mig haha ne men ja äter inte kött helt enkelt... Efter de mötte jag upp han för att ta sällskap hem dit.

Lördagen så var de dax för dans. Trots att läraren va 20 min sen var de självklart lika kul, skön dans och skön musik=) yes yes. Efter dansen åkte ja hem och duscha o hade mig för att ta mig in till stan för lite billjard som aldrig blev av men hamnade hos A iaf. Natten va katastrof, kunde inte somna utan va bara allmänt less, tycker inte om när de blir så att man sårar en person. De gjorde mig rent ut sagt rädd men är över nu. Söndagen va mys..precis som våra söndagar brukar vara och somnade till o med i relativt bra tid vilket gjorde att ja inte va för trött imorse =)

Nu ska ja fixa till mig lite sen glida ut i repan i cirka 2 tim =/

later allihop!//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0