Sooooool

Sol och fredag och jag är pigg och glad. Haha vilken kombination va?=) Kan inte bli mycket bättre.

Idag har jag gjort blondie avis=P igår var jag som sagt och fixade naglarna och denna gång blev de rosa glitter fransk =D fin fina blev de så nu vill hon ha så med vilket jag självklart förstår, skulle passa henne med=).

Efter de blev de till att handla lite till mat och gled sen hem till Adam...han var dock inte så pigg och glad men hey sånna dagar finns med när man är utarbetad och lite sömn. Somnade tidigt igår vilket gör att jag säkert e så pigg idag =)...De blir en lugn fredag idag, ska hem en sväng och hälsa lite på familjen och hämta lite kläder hade ja tänkt för imorn är de både Dans sen så ska jag och darling spendera resten av dag/kväll/natt tillsammans vi ska nämligen bo på Clarion hotell, det nybyggda inne i stan. Så blir middag med bio också skulle jag tro!=) Ska bli sjukt mys att för göra nånting sånt.

Igår kom Sara hem från sjukan med skönt nog och imorn får ja träffa henne igen..wohoo!!<3<3

Nu ska jag in i telefonen och fortsätta dricka kaffe =) haha..

Love//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0