Proviva Mango!!

Har idag upptäckt proviva mangodrycken. Älskar mango men vissa drycker med mango smak är inte alls nå vidare goda men denna kan jag verkligen rekommendera! Toppendryck!..och med min störda mage, (antagligen magkatarr har jag fått som diagnos av en sjuksköterska via telefon) är denna dryck perfekt att dricka. No more stress för min del!

De är friskvård på jobbet nu.. jag valde att hålla mig inne för de är så extremt tråkigt väder ute. De ja ska göra är att lägga mig i massagestolen ett tag!=) de är vad jag kallar friskvård haha=) Lika bra att ta med mobilen och sätta den på alarm så ja inte somnar in allt för djupt.:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0