Överkörd..

Min morgon började verkligen riktigt bra, lr inte snarare riktigt dåligt!!

1. Aldrig kul att gå upp först från sängen när den andre ligger kvar
2. Kallt och halt ute
3. Proppfullt pendeltåg
4. Folk som vägrar ta av sig ryggsäckar i trånga folkmassor
5. Armbågad i ryggen av en karl på pendeltåget (ja, jag kollade argt på honom efter de)
6. Nära att bli påkörd av en gubbe vid ett övergångsställe ( Min reaktion var att skrika "Jävla gubbe" samtidigt som jag såg han muttra i bilen)

Bra start va.. nu hoppas jag att de rullar på någerlunda resten av dagen..

Om jag ska återberätta morgondagen så mötte jag upp Adam och Lillen efter jobbet, blev en sväng till Teknik magasinet där A handla pokerset och hahaha en väckarklocka som jag tror kommer vara riktigt störande. När alarmet ringer så flyger de iväg en propeller från klockan som man måste hitta och sätta tillbaka för att larmet ska sluta. På de viset är de väl tur att jag går upp först och slipper den. Men vi fick inte riktigt igång den otekniska som vi e eller så vara bara den som inte fungerar. Efter de lagade jag mat sen blev de till att kolla lite miami inc innan vi somnade.

image214
Där har vi den omtalade klockan haha!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt pressbyrånkaffe :)

Tjooo//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0