Onsdag!!

Min kvinna ligger inlagd på sjukhus, detta känns eej bra!!=/ håller tummarna på att allt går som de ska och att hon blir bättre väldigt snart!!=( vill ha mess från henne nuuu och att de står att allt är bra med henne! fyfan!...

Igår försökte ja shoppa men hur tror ni de gick?? hittade inte ett shiet på 2,5 tim vet inte vad de var för fel men hur som helst kaske va lika bra att inte spendera massa pengar vad vet jag :) Efter min tur på stan åkte jag för att hämta sushi till mig och Adam..Lika gott som vanligt. Sen blev jag ensam i cirka 1 timmes tid då han åkte iväg för att hämta arbetskläder så jag duschade o städade undan lite och satte mig för att äta och kolla Miami Ink sålänge.

Idag får jag se va som blir ska avvakta och se om jag hör nåt från saris om hur läget ligger till men måste iaf  hem en sväng för att hämta lite kläder. men men.

Hoppas på fortsatt trevlig dag!
//Zanie



Kommentarer
Sandra

Jag får nog ta och göra det ^^ :D

ha en bra dag =D

2008-03-26 @ 12:50:42
URL: http://sessah.blogg.se
Blondie

Staaackars pokemons kompis... krya på dig så pokemon blir glad igen.. har sett att hon varit lite nere några dagar nuuu... inte bra kompis....

2008-03-27 @ 21:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0