Ny veckaaa..

Yes yes och denna vecka blir en kortvecka..slutar halv 3 på torsdag och ledig fredag och nästa måndag...YO fett nice =)

Gårdagen va mys, full fart hemma med 2 springande barn 3 hundar och i stort alla från mammas sida av släkten på plats. Händer sällan så det var rikigt trevligt.. Idag fyller mami 41 år...GRATTIS<3... Så idag blir de till och äta middag hemma och förhoppningsvis hinner ja åka till A utan att de blir för sent för att slippa sova själv =)...

Efter kalaset igår mötte jag Sara,Lillen och Adam på bussen och gjorde sällskap med de hem till A där vi strde upp sallad med baguett och kollade film sen, Pusher 3 helt ok film endå..

På lördagskvällen när ja kom hem från min kollega så fick jag en present från min lovely pojkvän...en Ipod Nano, liten söt silvrig sak som funkar alldeles utmärkt!! Ipod is the shiet för er som inte visste =) Thaaank u..

image210


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0