MÅNDAG!

Yess ännu en ny vecka att se fram emot... vaknade stressad och fick stressa hit till jobbet självklart men nu e ja lugn men dock väldigt ttörtt, får bli en tidig kväll idag (Vilket ja säger varje kväll). Helgen har vart bra.. lördagen gick ut på att ta sig ut i regnet och vidare till Ikea med darlo, blev endel inköp gjorda där. Släpade oss senare vidare till jakan för att lämna av kassarna till mami så hon fick köra hem prylarna medan vi fick i oss lite sushi.. LOVE IT!!=)..

Kom hem till mig så ja gjorde mig iordning o han roa sig vid datan, Saris dök upp så vi drack lite o fula oss sen va de menignen att vi skulle på Hip Hop jam men neee inte riktigt blev missuppfattning om vilket ställe de va på så vi hamna på nån krog och fick i oss lite alkohol istället. Hälsosamt? Naee inte direkt.

Söndagen blev en tidig uppstigning, hann bara klä på mig sen va de dax o övningsköra hem till A.. vilket gick super som alltid haha ;)
Blev endel besök hemma hos honom och innan dess hann vi få de snyggt i rummet .=).. nu ere bara dax för mig o ta mig an mitt egna rum också..=)

Men men nu börjar de rulla in folk i repan så kan inte skriva mer haha..

later dudes!!

/Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0