Konsten att försova sig..

Jag är absolut inte den piggaste på morgonen, spelar ingen roll när ja somnat kvällen innan. Igår somna jag i bra tid skulle jag vilja säga men problemet för mig är att ja vaknar så många gånger under mornarna och tror jämt att jag försovit mig så de blir som att jag vaknar i ett ryck och så inser man att klockan inte alls är så mkt som man tror och lägger sig ett tag igen. Senste tiden har de varit sådär och inte bara vardagar utan har även hänt på helger som jag flygit upp ur sängen sådär så Adam har fått dragit ner mig igen. De e nog för att jag är så rädd att försova mig så de ligger o trycker i de undermedvetna typ. Skitjobbigt är de och nåt som ja vill bli av med. ...

Idag försov ja mig efter att ha vaknat i chock i en veckas tid. Hatar o försova mig, pinsamt o komma sent sen blir oftast hela dagen efterbliven.
Idag dock blev jag lugnad och ompysslad av honom. Hällde upp start till mig ordnade med och va bara allmänt lugnande fast ja sa att han kunde lägga sig så ville han hjälpa till så gott han kunde för att jag skulle få en bra start på dagen! Vilket jag trotts allt fick för första gången. Fast än är dagen inte slut, kanske bryter ett ben eller 2 i kroppen idag pga av att ja inte är tillräckligt uppmärksammad. =)

Bojkotta försovningar, varken kul eller hälsosamt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0