Jobb jobb jobb

Då var jag tillbaka på jobbet efter att ha haft långledigt. Har vart så skönt o bara få vara och inte behöva gå upp för att ta sig till jobbet tidigt på morgonen.

Vad har jag gjort dessa lediga dagar då?

Jo jag har hängt en hel del med Adam och haft de allmänt mys bara, sen träffat lite annat folk och käkat ihop,spelat biljard och sen hamna vi i min back in the days skola där jag stod o sköt lite skott (basket) sen blev de hejvilt med grabbarna de blir ju som barn igen då de finns tjocka madrasser och studsmattor osv. haha rätt kul och se=)..Även hunnit med middag hos min moster med mami och pim +mormor och morfar. Ja en hel del har blivit av. Hade gärna vart ledig ett par dagar till=)..men blir ju en arbetsdag kort nu så snart helg kan man väl säga...


Många som ringer nu efter påsk så måste fortsätta ta samtal nu..=)

Adios adios.// Zanie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0