Hip-Hopare, Dagens tanter..

Hahaha kunde inte låta bli att skratta åt titeln på en artikel i tidningen. Päls och bling bling är de som gäller för båda parterna haha. Kul grej bara.

Försökte blogga inatt men kom ju aldrig in på bloggen, de var för segt så jag gav upp och la mig brevid A istället.=)
Igår va en dag hemma med solning och ah chilla bara plockade lite på rummet för att få undan kläderna. På kvällen kom Adam hit så vi chillade kvällen igenom...En stund efter att han åkt iväg till studion så kom min morbror oväntat på besök så de blev en kopp kaffe med han mamma och pim.

Men nu är jag nysolad och nyduschad, sjukt nice att sola igen va längesen jag gjorde de...=) Vill få lite färg nu när ja gjort håret så mörkt =)

Dagens planer då?... ja skulle egentligen på middag hos mormor men de skjöts upp till imorn och platsen blir hos min moster istället. Så idag lät de som jag o A ska iväg på nån persisk fest... haha yes så är de =) får se hur de blir =) nu ska jag föna håret iaf... later guys=)

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0