Helt otroligt!!

Under de 1,5 timmes långa receptionspass jag hade var nog de mest intensiva på länge. Tänk att folk är så pass dumma i huvudet!!?? Vuxna människor som man får tala till som om de vore barn!! Va e de för skit egentligen känns ju rätt patetiskt att jag ska behöva ha en vuxen människa som moppsar sig emot mig som själv är 20 år gammal bara!!?? jaaaa jag är pokemon som blondie säger men vafan man blir ju så trött på de efter ett tag.

Tack o lov för att ja ska ha en lugn fredag!! oooh ja bara längtar till imorn!!

image221 image222
Ge mig helg nu dåå!!

//Zanie



Kommentarer
Blondie

ha en trevlig helg kvinna!!!!! lots of loooove

2008-03-28 @ 21:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0