Dagens...

Hem o snagga lillebrors hår så han blir fräsch på nytt, så mkt bättre i rakat!! =) Rätt kul o raka han ändå haha.

Efter de hade jag tänkt röra lite på mig, löpband + cykel så ja får hålla igång nånting. Längtar till lördag då de är dans igen =).. Blir till o sova själv idag=/, inge kul alls men tror vi båda behöver ta igen lite sömn. Vi har en tendens att alltiid somna så sent. Men säger då de, inget är bättre än att somna tätt intill honom!<3

Blev bestämt att ja ska på bio med några kollegor på torsdag, ska bli kul. Hade tänkt banga ur pga de känns som de e så mkt annat jag behöver göra men de ville ha med mig sådeså.. speciellt melon hahaha =P. Hon sa att hon ska skrämma mig.. Goood luck hun´. =)
 
Vantage Point ska vi se!
image203
Men men nu har ja ett litet break innan sista telefonpasset, ska nog hämta en kopp kaffe.

Tjooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0