Anorexia

Kom in på en blogg, En tjej som har anorexia. Hemskt är de vad mer kan jag säga. Hemska bilder och usch ingen ska väl behöva må så? Leva med den ångesten som de känner. usch usch.

Ska snart in i ett till telefonpass och senare idag blir de reception :) har rätt skönt schema idag tack o lov men de som förstör är kvällen jag har till17.30, visserligen bara 1 timme extra men iaf =)

Skickat iväg jobbansökningar har jag också gjort duktig som jag är :) Min chef nu är ju inte mycke att hurra för. Min tid här går ut 31 mars och har fortfarande inte fått nåt besked om ja ska vara kvar eller ej. Jävla skit alltihopa!! Bläää



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0