ZzzZzz...

Idag är jag en sovande zombie....sitter här med 3 drycker framför mig; en flaska vatten,en kopp kaffe och min dagliga dos av nutrilett!!...Wake me up vafan!!

Igår mötte jag upp A efter jobbet så gled vi för o handla lite målarmaterial för att sen glida iväg och äta sushi innan stället bommar igen för sommarn!.. Med andra ord ska jag klara mig en hel sommar utan de!?..

Idag måste jag förbi FACE sthlm och handla ny foundation för min burk börjar försvinna så dax och investera i en ny nu!!:) Tror jag till och med får manligt sällskap utav min karl då jag ska inhandla de haha =) woho!..

Neee nu ska jag läsa lite bloggar och så!

Tjooo//Zanie


Kommentarer
sanna

Godmorgon.

Ha en bra dag idag :)

2008-06-11 @ 08:17:19
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
sanna

Godmorgon.

Ha en bra dag idag :)

2008-06-11 @ 08:17:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0