Underbara underbara!

 Söndaaag!!
I vanliga fall hade ja sagt att de är en skitdag men noo inte idag! Fint väder och supernöjd med helgen som varit!

Helhelg med min Adam!!=)... Fredas var vi först hemma och de var ju så vaarmt så ja höll bokstavligen på o tyna bort! haha men hur som helst bestämde vi oss för att åka in till restaurangernas dag och få lite mat i magen, så vi packade ner lite öl och gled in dit! Efter köande på olika ställen gav vi upp och tog ett varv till runt stånden tills vi hamna på nåt med någerlunda kö! Blev fish and chips iaf inge märkvärdigt men de va gott! =) Gled runt där drack och pussades typ! Allmänt mys!!

Lördagen hade vi bestämt oss för en pardag så mot eftermiddagen när solen lugnat sig lite åkte vi in till grönan!!..=D
Åkte lite saker åt gott och tog lotter samt spelade lite olika saker! Hade sjukt mys och kvällen avslutades hemma med film och mys varav att jag som somnat vaknar upp sent av att hela fönstrerna skakar pga åska!! Gick och la oss i sängen efter de eftersom vi fortfarande låg kvar i soffan!.

Vaknade rätt sent idag och slog en signal för o se om Sara var vaken men fick ingen kontakt där så får la se om de blir en date där eller inte... Ska snart in i duschen för att göra mig iornding och åka ivög och handla med mami! väntar bara på att Adam ska duscha klart..Och ikväll blire till att övniingsköra för nu jävlar ska jag ha körkort!!

Ha en braa dag!! här kommer lite bilder från helgen ;o)

  
    
  

Gosh i love him!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0