.Tisdag.

Veckan tickar på och idag är det exakt en vecka kvar på detta jobb för min del. Sen går jag över till en helt annan bransch vilket ska bli riktigt nice förutom att behöva lämna folket här för de e ju fortfarande toppen även inte arbetet i sig är de!...

Igår fick de bli donken mat även fast vi skulle sluta äta där. Nu låter de som vi äter där jämt vilket de inte alls är men iaf haha... missade ena tåget hem tack vare mig o de sluta med att vi fick vänta typ en halvtimme på nästa tåg pga förseningar i trafiken som alltid!!

Väl hemma blev de mer prat om vår lägenhet och vad som behövs osv =D=D....
Somnade riktigt gott och vakna på bra humör även fast en viss a slet av täcket för o få upp mig =)...

Yeah yeah nu ere telefontider i 1,5 timme framöver!

//Zaniepanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0