Söndag kväll..

Nu är helgen återigen över och känns alltid lika kul! eller inte...
Men bra har den varit!! Lördagen var riktigt nice! Först jobb som rullade på utan nå större problem så det kändes som lättförtjänta pengar=) När dörrarna var låsta och receptionen larmad började vi brudar att fixa till oss inför grillningen hos Blondie!
Hade sjukt trevligt där med både gamla och nuvarande kollegor med god mat och dryck!
De var som ett Go away party för lilla blondie som börjar på ett nytt jobb imorn som ja vet att hon kommer klara galant!! =) Lycko de som får jobba med henne i tell you de kommer få många skratt om dagen! =)

Idag har jag inte mått på topp och det var ingen annans än mitt egna fel..eller alkoholens fel beroende på hur man ser de haha! Men har hunnit ganska mkt känns det som; Städat,tvättat,handlat med mamma,Lagat middag/lunch till mig och A ett par dagar fram och även sett han gadda idag =) Sara fick man träffa med vilket var chill..Så denna dag kan jag ej klaga på!

Nu väntar sängen för att få sömn inför jobbdagen imorn som kommer bli tuff tack vare de nya bokningssystemet vi ska använda oss utav! FYFAN!!

Sleep tight allihopa!
//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0