shaaajses!!!

Ja vet inte vart jag ska börja om jag säger så för de har vart så otroligt mycket nu senaste tiden!!

Nytt jobb o jakt efter möbler vilket har gått super...mami beställde matbord och stolar åt oss idag eftersom vi inte hade möjlighet att åka o göra de! soffa har vi valt ut mer lr mindre så nu väntar vi på lägnheten kan man väl säga...

jobbet rullar på varit riktigt tufft men de går bättre jag gör framsteg och trivs hittills!!..

Idag mötte jag älskling efter jobbet och whoaaa ja har fått en ny mobil av han... en rooosa pärla som ligger på laddning nu!!.. sååå de va en kort uppdatering får bli mer sen.

måste styra lunchlåda nu!!

//Kär,lycklig,glad,trött Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0