Onsdag..

Sitter på jobbet lagom trött med fin fina naglar..=) Var på söder och fick de fixade imorn utav min nagelbrutta :)
Efter de åkte jag och mötte A och tog sällskap hem. Väl hemma blev det sushi sen lite paj som mamma gjort och efter de var ja proppmätt och illamående.
Fick hem min nya kamera igår också som jag beställde i fredas! Jättesöt liten Nikon kamera och super bra bilder blir de så nu hoppas jag på att bli bättre på att fota :)

Hela gårdagen och säkert idag med satt jag/kommer sitta och kika runt på möbler och sidor om inredning. De närmar sig för vår del nu om allt går som de ska..vilket jag tror. Borde få kontraktet på lägenheten hemskickat idag..=)=).

Fyfan va de kommer bli tufft att flytta rent ekonomiskt, de är ju så mycke som behövs även fast jag redan har en hel del både gällande möbler och annan utrustning. Man får ta en sak i taget men spännande ska de bli :)

Nee nu ere tele 10 min till sen ska jag till repan och hänga där fram till lunch!!

Tjoho!!//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0