Lediga dagar...

Ett par dagar har nu gått och jag har väl inte gjort nåt speciellt vettigt heller egentligen utan mer njutit av sovmorgon tillsammans med mannen!

Dikten som mina 2 fina kollegor satt ihop som fick mig att fälla tårar går då:

Zandra

Nu är det dags för vår lilla Zandra,
Att vägen till en ny arbetsgivare vandra.
För nu är det ljuda tider för dig,
Vår lilla pkémontjej.
Du sa nej till viket (Vikariatet),
Sökte nytt jobb och fick ett.
Och med både lya och jobb blir du nu Barkarbys nya snobb.

Nu tystnar ditt glada skratt och galna sätt,
I vårt gäng har du alltid varit hel rätt.
Du har suttit där i din lilla vrå,
Vi har hört dina naglar mot knapparna slå.
Det är du som stått för musiken,
Det är dig vi kallat nyfiken.
Det är du som haft modekollen,
Det är nu dags för dig att lämna den här rollen.
 Idag tystnar din glada kundtjänströst
Hur ska vi andra nu finna tröst?

Yes, jag hade otroligt bra kollegor!!


Idag kolla vi Kung Fu Panda och den va fett bra!!
En hel del skratt blev det!! =)=)



Nu blir de till och rensa lite bland alla prylar här hemma innan flytten!!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0