Kan de bli värre?

Otroligt trött, visserligen är de måndag men ändå. Blev en sen kväll igår först var jag ute för att möta Sara för att komma ut o gå lite och rensa huvudet på all stress jag har. Sen väl hemma va de massa youtube.com kollande på olika saker. Så idag blir de verkligen till att somna i tid så man e pigg sista dagen på jobbet!! Sjukt ju för nu är det verkligen dax imorn ääär sista dagen här! Skönt!

Dagens planer vet ja inte än förutom att ja vill ta de luugnt! Har massa o göra hemma egentligen men får se va man orkar!...Dagens dagsschema är iaf sugit värre så vi får seee hur länge mitt humör e på topp=)

Tjohoo sålänge//Zanie


Kommentarer
Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var! Förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer från Yves Rocher. kom och kika! :)

2008-06-16 @ 09:17:31
URL: http://topnoveller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0