Fy vad nice!!

Gårdagen var kanon!!...Först jobb vilket var rena skitdagen om ni frågar mgi för ja var i kontakt med så mycke otrevliga människor och ah dagen började bara skit. Efter så mötte jag upp A och de var väl där nånstans mitt humör blev bättre..Vi gled hem till mig fräscha till oss för att åka o chilla vid vattnet med Em,Linnx2,Mallan,Jeppe och Basse sen Robin.

Em hämtade upp mig och A och vi tog en varsin öl i bilen vilket var nice och avkopplande!....Strax innan hon plocka upp oss så hade ja haft ett samtal med mäklaren för vår lägenhet och OH YES vi flyttar den 29onde Juniiiii!!! Ja längtar och de ska bli så kul! Dax och lämna boet nu ;o)

Kanske lägger upp nån bild från gårdagen med, vi hade en kanon kväll...Oh Pussa på A på bryggan i solen! Love love!

Vill att denna dag går snabbt vilket den ej kommer göra med tanke på att jag jobbar till kl halv 6 =/

Men men ha en fortsatt solig dag!!

//Zanie


Kommentarer
Anonym

Faan vad najsigt!! Ja, haha, man blir ju så! Se till bara att karln får något att säga till om, hoho! :D

2008-06-05 @ 14:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0