Söndaag = seg.

Idag känns de som en dagen efter storfest if u know what i mean?.. anledningen till att jag känner så är för ja är sjuk och sovit extremt länge..Sara ringde runt 2 tiden och väckte mig och strax efter de gick jag väl upp ahha. Det är lite sjukt för de vr längesen jag sov så pass länge!...

Igår blev en hemmadag med A som gjorde mig sällskap trotts att jag är förskyld och haft mitt fina humör vilket börjar kännas betydligt mycke bättre nu...Saker och ting är inte alltid så lätta.

Hur som helst vi gick för att handla film och hahaaha de va nog bland de roligaste jag kollat på sen lång tid tillbaa. Stand up med Magnus Betnér... Sjukt kul film som ni borde ta och kolla på! Han är bara för rå så de går ju typ inte att ogilla honom!... efter de så var ja sjukt trött och ville bara sova emdan A ville sätta på en film som ja ville se med så jag var ju tvungen att hålla mig vaken. The ruins blev de och jaaa den är äcklig. Längesen jag såg en äcklig film som inte är B typ. De blev ytterligare en film efter de och de blev Beck - I guds namn...meeen den somna ja på efter halva!..=). Jag har nämligen en tendens att somna under film haha!!...

Idag har vi inte hunnit med mer än att ta oss iväg för att handla små saker som behövs hem och så. Nu är jag ensam då han är iväg på andra ärenden så jag ska roa mig med lite husliga saker så de blir lite mer ordning!...

Meeen gott folk over and out!
Later...

//Zaniepanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0