Pallar inteee...

Så typiskt när man börjar ett nytt jobb så ska man börja må dåligt mitt i allt... halsen e sepe likaså näsan vilket gör huvudet näst intill en bomb!=(.. de sitter väl ihop med mitt fina pms humör ja haft senaste dagarna/tiden.

Ibland blir de bara för mkt o varför vet jag inte...förösker låta bli men jag är inge vidare duktig på att dölja saker..
Men men... hur som helst dagen har gått bra men mycket att tänka på och mycket att göra vilket e rätt skönt för då rullar tiden på iaf...

Nu e ja hemma helt ensam och det är inge kul. . . roligare att komma hem till nån men idag var de inte min tur.
Mami kommer snart för att lämna nå papper ja ska skriva på och ta en fika med mig för att hålla mig sällskap! alltid najs!


I need you...!

vet inte varför ja varit sån kärlekskrank på senaste men ah...ja älskar helt enkelt.

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0