Läängtar...

Blev en dag hemma idag med tanke på att jag knappt sovit inatt pga hosta m.m... Sitter nu och lyssnar på musik och ska väl göra mig iordning snart innan mamma kommer och hämtar mig. Tänkte åka till mami och pappa och hälsa på lite. A är ute på andra äventyr så...:)

Började läsa en bok som jag köpte igår.. El Choco.. en svensk som sitter i bolivianskt fängelse pga försök till att smuggla kokain till sverige. Hittills måste jag säga att den är bra. Visserligen bara läst 70 sidor.  =)...

Mamma skickade över en länk till hotellet vi ska på bo i jul.. vaaad jag längtar. Först ska vi till turkiet nu om 1 månad så måste väl längta till de först. Men kostigt nog längtar jag mer till i vinter men de är väl för man slipper vintern här och sen att A följer med!..Blir nog en kanon jul. haha...



Nooo nu måste ja få i mig en macka med advocadooo!

Noo i dont need no hook for this hiiit!!...

//Zanie


Kommentarer
Petra

I know! Japps, handleden it is!

Allt är super med mig. Själv? Måste ses snart!

Krams!



(Btw- Läste nyligen El Choco. Den är GRYM)

2008-07-14 @ 16:49:18
URL: http://singelandthecity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0