Grattis till mig själv!

Då va jag hela ett år äldre... tiden går och ah vad säger man de går snabbt...

dagen har varit bra.. Mami stod på parkeringen som en suprise för mig imorse för att ge mig en födelsedagskram!! Hur lovely var inte de.. joo FETT bra!
satt i bilen och prata lite innan bussen mot jobbet kom,,,,

Sen rulla de på med en vanlig arbetsdag och telefonen pep utav mess från vännerna som ville gratta mig!! Love them all!!...Så till helgen möter jag upp de på middag och för att umgås ska bli riktigt mys!!..

Mamma , pappa och lillebror åkte för en stund sen efter att ha varit här och fikat! de va najs... så i helhet har jag haft de bra bra braa!!...

Men nu är dagen snart slut håller på o styra de sista med lunchen tills imorn.

Sleep tight alla!

Krams//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0