Fredag och lite ledighet!

Hej hej!

Då va man ledig för ett par dagar..skönt skönt!!
veckan som varit har gått relativt bra men som alltid är man ju lite upp o ned.
Idag har de varit en kanondag på jobbet mycket skratt och skämt de gillar vi!

Idag åt jag och darling sushi och ååh de va gott så sjukt längesen. Testade ett hak i stan typ granne med mitt jobb och de lär bli en lunch här o där på de stället!

Sen blev de storhandling av mat vilket behövdes så nu e skåpen mer eller mindre välfyllda =) kan ju inte bli bättre.

Imooorn blir de en tur till gamla boendet för o sola lite tror ja sen ska jag träffa mina fina flickor på middag o ha allmänt suuuperkul haha =D miss those sweet girls! =) desto roligare är alla e samlade!

Men nu ska aj ta en öl och släppa ut tjockis(Chilli enligt mig) Men i adams ögon ere tjockis haha!

Ha en trevlig helg!!

Tjuuuueeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0