Aatjoo..i think im catching the flue!

Yess dear jag är sjuk, riktigt förskyld må ja säga!! Antingen är de vinden som gjort mig sjuk då fönstret varit öppet eller så är det mannen min..skulle jag gissa är de väl nån form av kombination på de!..Hur som helst blev ja hemma idag vilket ja inte ångrar med tanke på att de är värre nu än imorse=(

Mamma kom o hämta mig när hon slutat jobbet så åkte jag med hem till mamma och pappa för att få lite sällskap!...A ska jobba över idag med så blir ensamt... Blir till att försöka få me sig lite filmer hem härifrån så vi kan kolla på nåt bra idag!..Helgen i övrigt blir nog rätt lugn skulle ja tro...kanske tar en liten sväng i nån butik imorn! får se va man orkar!

nu ropar mami!

Tjaooo//Zanieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0