ZzZzz....

Snart somnar jag sittandes. Knappt sovit något inatt. Allting igår drogs ut så sent med städning och allt sen strax efter 00 inatt så satte vi på filmen Gangster, svensk "maffia" film typ den va väl inte toppen men inte värdelös heller. Efter de var de meningen att ja skulle somna men funka inte så bra heller för käre A va små hungrig och sen när ja låg som mest avslappnad pussa han på mig så jag vakna till liv. Han låg och kollade på nån film som jag fastnade halvt i men insåg rätt snabbt att ja mååste sova. Blev väl nån timmas sömn iaf. Fått i mig en redbull och en stoor kaffe!

Somna tidigt ikväll? OH YES!!...

nu ska jag till 7-eleven o handla filmjölk och nåt bröd som jag ska ha till min mussli..=)

image189

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0