Vegeterian kan va jobbigt..

Även fast de numera är så pass vanligt att folk är vegeterianer så förr eller senare hamnar man alltid i pinsamma situationer.

Som exempel ikväll ska jag och min käre A på middag hos hans kompis och självklart var de kött på menyn så de blev för A att meddela att jag inte äter kött så saker och ting blir så mkt mer omstädigare, känns de som för mig iaf. Lite besvärligt kan de va och eftersom jag inte känner de är de desto mer pinsamt. Men hoppas på att kvällen inte blir stel, vilket jag iof inte tror men ändå =)

Fortf på riktigt bra humör dels för de är fredag sen för kollegorna e flammsiga =P

sista 30 min passet i tele nu sen blir de hemfärd =)

Kraams


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0