Torsdag!!

Godmorgon!! Nu e ja tillbaka i bloggvärlden!=) känns ganska kul!

Första arbetsdagen för denna vecka vilket känns ganska skönt eftersom de snart är helg igen hoho=)..
Igår iaf åkte jag och lämnade in mina skor för omklackning så de e klara idag vilket e super!..Efter de hämtade ja mat o drog mig mot stan för att möta upp honom!! Sjukt mys o träffa han igen, stört va man kan sakna en person på så kort tid men men vi hade en trevlig kväll iaf!

Idag ska ja få naglarna fixade vilket verkligen behövs, inte bestämt mig för vad jag ska göra me de ännu!!? skulle vilja ha nån soft glitterfärg som fransk...

nuuu ska ja ta o ringa o väcka en viss person tror ja allt haha rise and shine sunshine!!=D

Krams//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0