Torsda!

Yess yess veckan går mot sitt slut..FINALLY!!.. ska bli skönt med lite sovmorgon på lördag och sen efetr de har jag ju dans också =) ska bli kul...den här evckan har de kännts som den innehållit ganska mycke och varit rätt intensiv vilket har skapat irritation men nu e jag på banan igen och de ska numera gå framåt=)..

Körningen igår gick toppen vilket jag är glad över..när mamma o jag kommer hem från Berlin ska vi köra på mer så ja kommer nån vart..=)...Kvällen avslutades i famnen på min pojkvän så jag somna gott!!

Idag ska jag försöka hitta nån snygg jacka och även kolla upp om de finns nån skomakare som har tid att klacka om mina shooeees:) ..sen får ja sysselsätta mig med roliga saker så som tvättning och städning..=S buhu.

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0