Tisdag!!

Idag vakna jag på de bästa sättet!!! vilket förmodligen hade sin påverkan eftersom jag bara sitter och ler när jag tänker på de. kl 05.25 vaknar jag av att mobilen ringer fast i själva verket trodde jag att de var jag som råkade ringa upp honom i sömnen men jag hade tydligen bara klickat han i örat men han ringde igen och då svara jag. De jag hör är rösten av min favorit, tänker inte gå in på vad som ja fick höra men de jag kan säga är att jag är lyckligt lottad!!.. Känslan jag känner är helt lovely!..

Om igår då, Mötte Sara efter jobbet och vi tog oss tillbaka till trakten för att sätta oss på pizzerian och invänta Linn och Mallan, vi hade bestämt oss för att träffas o äta en sallad ihop och vi hade kul =)

När vi var mätta och belåtna tog ja o Sara och hoppade på bussen där han satt så gjorde sällskap med honom =) de va kul även fast vi inte gjorde nån större aktivitet, har kul med de 2 endå =)=)...

Somnade i relativt bra tid =)

nu ska jag snart ut i receptionen så får bli update senare

Tjohooo....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0