Tisdaag..!!

Yesss lika pigg som alltid (nej nej helt fel) ja e rätt seg faktiskt.. en viss person höll mig vaken! men men love him anyways!..

Hann komma hem en snabbis igår o plocka undan lite kläder bara sen åkte ja till honom igen, trivs väldigt bra där och sen att få va med han ah de kan inte bli bättre!!...

Idag ska jag först på ett ärende som gör att jag slutar tidigare från jobbet och efter de ska jag hem till Petriiiii =D käre vän o gammla kollega ska bli sjukt mys att få träffa henne igen o sen hennes små chihuahuer hela 3 stycken har hon o alla lika fina!!=)..Kul o se hur hon bor nu när hon flyttat själv! Så blir till o chilla o snacka lite skit=)..

Lär somna tidigt ikväll iaf huhu lr måste snarare om ja inte ska va helt färdig imorn med. Men fick ju höra från A igår att en människa kan faktiskt vara vaken 1 vecka utan att dö ut lr vad han sa haha. Crazy shiet!..

5 dagar sen blir de Berlin!!!...Jag, Mamma och en härlig shopping!=)

Nu ska jag sitta i telefonen..later folks..

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0