Tillbaka i bloggvärlden!

Nu va de allt bra längesen jag bloggade!! inte haft tillgång till data eftersom jag varit ute på äventyr.

Torsdag-Fredag förra veckan var det samverkansdagar med jobbet vilket innebar; föreläsningar,grupparbeten och allt vad de innehöll. Kvällstid blev de middag med underhållning och en del party med jobbfolket. Riktigt trevligt måste jag säga, tack vare brudarna på jobbet =)...

Fredagen var jag lagom förstörd så somnade i bilen på väg hem då klockan var vid 15 och dagen hade avslutats. Kom hem låg i sängen 1 timme och fixade mig lite snabbt för att bege mig till studion och möta upp min darling och tillbringa heela helgen med honom!! Vi har chillat ätit gott han har haft liten ritkurs men den va vääldigt kort för mitt tålamod var inte de bästa, hatar pms tider!!..

Lördagen var de dans dans dans med Sara, kul men tränaren som var denna gång var inte lika kul för ja har svårt med dryga människor men viiiilken träningsvärk jag har haft, såå känslig i revbenen och magen och de måste vart efter alla armhävningar som vi tvingades göra vilket jag suger på att göra. Men men annars va de soft.

Helgen har känts extra lång men de e väl för ja inte varit på jobbet på ett par dagar men idag va de en måndag som alla andra då jag helst av allt skulle vilja ligga kvar brevid HONOM, förövrigt är de 3 månader sen som vi officiellt blev tillsammans idag=)..

Nu blev de ett långt inlägg men så ere när de e mkt att skriva igen =)...Hoppas mitt paket med kläder/väskor kommer idag!!!=D

Tjoooo//Zanie


Kommentarer
Sara

Min träningsverk är inte nådig i revbenen ocksååå!
Haha skit konstigt.
Träningsverken från armhävningarna sitter i mina "armhålor" typ.Dom e revbenen är nog för att man tränar sånnamuskler man aldrig förut använt sig av! haha
ha en najs dag babe!

2008-02-18 @ 09:41:10
URL: http://gomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0