Ta de lugnt...

hahaa måste dela med mig, hade nyss ett rätt kul samtal.
En mamma som ringde för hennes dotter och ville ha hjälp med en betalning.

Jag börjar rabbla upp OCR nummret för henne vilket började med flickans persson nr så jag tog de lite snabbare bara som en upprepning. Hennes mening blev då "Ta de lugnt ta de lugnt, jag är norrlänning vet du!" hahaha tyckte ja va lite kul...=P för är det några som ringer som är trevliga och inte är så uppjagade i telefonen så är de norrlänningarna. Behagligt!

=) Så kul var de!=)


Kommentarer
iia

Det gjorde så JÄVLA ont & jag tänker aldrig mer göra omdet! haha :)

2008-02-21 @ 09:09:23
URL: http://anderssonsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0