Sista arbetsdagen...

Sen blir de till att åka iväg med jobbet på trevligheter i 2 dagar, lr åker imorn o kommer hem på freda eftermiddag!
Idag måste ja klura ut va ja ska ha på mig vilket ja inte gjort än...vill ha nån fin klänning på mig på kvällen. Ska nog lyckas hitta nån.

Övningskörningen igår gick fin fint förutom 1 gång då ja höll på o svänga lite för mkt in mot trottoaren men enbart för pojkvännen satt bak o prata med mig om intressanta saker så som tatueringsmässa. Jag är faktiskt en proffisionel förare haaha ;) körkortet e på väg.

Hade en mys kväll med darlo, Hes all that.

Nu ska jag fortsätta jobba och få i mig lite morgonkaffe så ja blir piigg!!..

Kram//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0