Packning och städning.

Ja nu har jag iaf bestämt klänning till imorn. får se om de kanske dyker upp en bild senare från kvällen här =)..håller på o tvättar andra kläder ja ska ha på mig imorn/och övermorgon. bekväma kläder tänker ja för de blir nog endel sitta o lyssna på massa babbel osv =)...

Så medan ja plockat med kläderna har de blivit lite städning med men långt ifrån vad ja skulle behöva göra =) men men what to do =P..

Var tvungen o ta bild på blommorna ja fick och så häääär fina är de =D

 
Idag ska jag komma i säng i tid så jag är utvilad imorn. Vill iinte se ut som ett lik haha =)

Fett med kärlek
//Zanie


Kommentarer
Melon

Vilken klänning ska du ha gumsan? jag har ganska många ombyten med mig men kommer nog ha min silverklänning!! =) by the way har inte frågat men har kära pokemon nån msn kanske???

2008-02-13 @ 20:47:13
Blondie

jag vill ha dina kort från samverkan dear pokemon..=) hahahaha så kan du få se mina utan censur.. finns lite smaskiga bilder där...=)

Fett kul hade vi iaf.....

2008-02-17 @ 11:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0