Onsdag!

Igår utförde ja mitt lilla ärende så nu känner jag mig lugnare, vad de var e hemligt. Efter de blev de en sväng förbi A och joinade honom till sushibaren för att äta nå bit från han. De är så sjukligt gott!..efter de så åkte jag ända bor till andra sidan stan för att få träffa Petriii och ah sjukt mys va de hon laga god wook och vi drack vin och snackade skit typ..Eftersom ja är van att prata så mkt med henne då vi jobba ihop blev de mkt prat nu =)..

Istället för att åka hem åkte jag till A och sov där. och nu sitter ja här och är allmänt blank i huvudet...trött i huvudet. Ska försöka sova i tid idag..

Min mami e underbar hon ordnade sushi setet till mig som ja ville ha!
 Snart Berlin vi kommer få de mys!!

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0