Nya naglar nytt hår ;)

Igår fick jag nya naglar och idag klippte jag mig och även sola riktigt skönt... här e bilder på mina enligt mig urtuffa naglar och sen mitt skönt nyklippta hår, bort med de gammla =)

   

Nu ska jag ta och städa rummet för att sedan hänga upp min tvätt på tork innan jag intar sängen för att få lite sömn inatt. Hey hey hey det är fredag imorn och det är ju riktigt skönt, veckorna bara flyger iväg känns det som.

Middagen idag btw med tjejerna var riktigt mys, eftersom de e sällan man träffas upp allihopa sådär blir de extra kul. Blivit så nu när alla jobbar o har sitt egna liv kan man väl säga mer eller mindre.
Hur som helst nu säger jag GODNATT=)

//Zanie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0