Måndag!!

Sorgligt nog är helgen över och min quality time med pojken ligger o vilar till i veckan =)..Är riiiktigt trött somnade inte förrän strax efter 4 inatt och vanra upp från sängen som en död zombie två timmar senare för att göra mig iordning och hamna här på jobbet =)

Min helg då....Fredagen begav ja mig hem fixade mig och gled till PG för att möta upp pojken och hans tatueringsgrabbar haha så satt där tog nån cider och chilla. Sen begav jag och A oss till Kungsängen hem till hans kompis på middag som sagt, de var inte så pass pinsamt som jag trodde utan vi hade de trevligt =)...Var där åt gott och prata och drack lite. När de var dax ta sig hem så stanna vi förbi i jakan för att handla godis till filmen vi skulle kolla på meeeen de blev ändrade planer så vi hamnade på PG ännu en gång fast vid denna tidpunkt va de full gång där =)...

Lördagen blev lugnt chillade hemma hos mig tills vi kände oss pigga nog att röra oss hem till A vilket blev runt 9 tiden haha. Blev en kväll med film och mys. Söndagen va kul vi åkte till Vällingby för o möta upp G som skulle tatuera en snubbe så medan han pysslade med de städade vi ch lagade mat!..På kvällen spela vi Texas hold em och shajses de e kul faktiskt =D med min nybörjartur så hahaha...Kollade på Bee Movie också men ja somnade till och från så har missat endel men de ja såg va kul =)...Hey hoooo ja har en underbar pojkvän, va bara tvungen att påpeka de =)

Ska ordagrant kääämpa mig igenom denna dag och hålla tummarna för att jag inte somnar mitt under ett samtal! =)

Later...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0