MÅNDAG!

Happ happ nu var min trevliga helg över... de har faktiskt varit en riktigt bra helg och hunnit med en hel del känns det som =)

I fredas åkte jag hem efter jobbet solade och åt middag hemma då de självklart var min favoriträtt, tacos!!
Packade och gjorde mig iordning sen kom darling förbi efter han va klar med sitt. När ja va klar gled vi över till honom tog de lugnt kolla film o så typ =)

Lördagen dåå...dagen ja varit nervös inför ett bra tag men haha de va grymt kul. Första gången på The voice street dance school för mig och sara =). Mötte henne i Brommaplan så gjorde vi sällskap dit. Hade sjukligt kul måste jag säga och de va endel skönt folk där så tror de kommer bli några roliga lördagar här framöver =)...
Efter dansen mötte vi upp min darling och hans kompisar men skiljdes ganska snabbt åt allihopa och vi gled och mötte några bekanta till honom och åt middag ihop=) trevligt trevligt var de.

 Lördagen var en lång dag för mig så somnade väl i rätt bra tid endå för visste att ja behövde vakna tidigt på söndan så gled upp vid 10 då. Darling åkte iväg på möte och jag gjorde nåt jag inte gjort på väldigt länge....jag ööövningskörde nämligen vilket gick skitbra så nu ska jag åter igen ta upp körningen så ja får de förbaskade körkortet nångång. Mami gav mig till och med komplimanger för ja körde bra vilket känns väldigt bra eftersom hon e väldigt petig!! När A var klar hämta vi upp honom och jag körde oss hem till honom. vi lagade mat o hade de chill helt enkelt.
Somnade rätt tidigt på sängen när han satt och måla brevid mig med några häftiga pennor. vakna upp vid 12 av att han täntke lägga sig medan jag utbrast nej nej nu ska vi gå o duscha haha. går förbi spegeln och ser att han har nog haft rätt kul när ja sov för ja såg ut som en kanin i ansiktet!!!! tur för han att de gick bort väldigt lätt! 
 
Kanske kommer in en bild här sen på hur ja såg ut som han fota i smyg haha vi får se ;)

Later jao...

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0