HELT OTROLIGT!!!!

Adam är så bäst!!!! fy fan va han e grym, det bästa som hänt någonsin! tänk om man kunde vara lika grym som han! han är så vacker, snygg, fin, läcker, het, söt, gullig, cool, grym, bra, tung, kattig, bäst, elegant, stilig, nr.1, sexig, perfekt som det går att bli!!!!
yes yes yah.... fan va glad jag är att jag har han, tänka sig vilken tur man kan ha i livet ibland! allt han gör är bara så bäst bäst bäst!!! t.o.m. när han bara står o andas så e han så bäst!!!
jag kommer ihåg förr i tiden när jag inte kände han o bara var en av alla medlemmar i "The international Adam fanclub", o bara drömde iväg om hur bäst adam måste vara...
jag kan säga så här, i verkligheten så är han 1000 ggr så bäst! första gången jag såg han i verkligheten var på den vackra platsen kallad "jakan", jag kommer ihåg hur spänd jag var över att vara på samma plats där adam bodde... hela kroppen skakade av nervositet, vi gick runt i flera timmar i hopp om att kanske få syn på The Adam...
till slut så efter att letat i ca 7 timmar, fick vi syn på han den vackre!!!=) vi ställde oss genast i autografkön som var på kanske dryga 12000 pers... när jag äntligen kommit längst fram i kön efter en extremt lång vänte tid av blod tårar o svett så var det min tur att få min vackra autograf som idag sitter på min vägg bland alla andra "adam samlar saker"( bl.a. hans använda tuggumin, en vattenflaska han slängt som jag köpte på ebay med mycket mera...)
hur som helst så under hela tiden som jag stog där i kön så tänkte jag på alla möjliga saker som jag skulle säga till han, så mycket som jag ville att han skulle veta, hur vacker han är o bara hur mycket gott han gör i mitt liv o för hela den här världen!
men när jag väl kom fram fick jag inte fram ett ord, jag kunde inte fatta att jag verkligen stog bara nåra centimeter ifrån han o att han såg mig! mitt hjärta dunka som en symaskin på högvarv o allt i mitt liv var bara perfekt.. jag glömmer aldrig det där ögonblicket när jag sträckte fram pappret till han som han skulle signera o dom vackra orden han sa till mig...
- Det blir 500kr tack... precis när jag skulle betala för autografen så svimmade jag o vakna upp på sjukhuset några timmar senare med autografen kramandes hårt mot min kropp...
JAG HADE TRÄFFAT ADAM!!!! det var den bästa dagen i hela mitt liv, o dom mest välspenderade 500kr i mitt liv!
idag får jag iofs rabatt, HALVA PRISET! bara jag=)=)=) mina vänner tjatar jämt om att jag ska hooka dom med autografer men han kom på mig till slut att jag sålde vidare dom så nu får jag betala fullt pris igen..=(
men jag får iaf fortfarande tvätta o städa åt han för halva priset!=) normalt brukar han ta 2000kr för varje tvätt man gör åt han o 4000kr för städningen, men jag får göra det för halva priset!!!... mesta delen av lönen går ju till han men det är helt klart värt varenda krona!=)
ne det var allt för idag, nu måste jag skriva adam med hjärtan o sånt i mitt skrivblock... jag försöker skära ner på det lite men det är så svårt! hur kan man låta bli=) jag har gått ner från 4 block till 2 per dag nu! men jag önskar en fortsatt trevlig adamhelg!!!=) yes yes yaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Sara

HAHAHAHAHAHAHAH ADAM DU E KNÄPP!

2008-02-23 @ 13:15:24
URL: http://gomez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0