Hälsokontroll..

Imorn ere tid för mig att göra hälsokontrollen..kommer ni ihåg de där snygga blåmärket ja fick förut då en tjej var på jobbet för att ta blod från mig?.. detta är fortsättningen på de. enligt de som vart på den idag var de inga konstigheter men får se hur de går haha känner mig inte så lockad till de iaf.

Tonight sover jag hos A blir bara hem en sväng för att sen glida till honom..hoppas mami vill övningsköra.:)

har faktiskt inge kul o skriva...:S... är på jakt efter en schysst lite tunnare jacka, nåt tips?...ska försöka hitta nån tjusig i Berlin hade jag tänkt...men men over and out try too cheer up! (Nåt jag är i behov av)

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0