Hallå hejsan!

Liten uppdatering såhär på eftermiddagen! ska sitta i telefonen 1 timme nu kom nyligen från receptionen.
Funderar på om ja hinner gå förbi nån affär innan jag ska fixa naglarna, skulle vilja ha en större munkjacka typ en mörkblå eller nåt de vore rätt schysst och ha till dansen på lördag =)..Faktiskt så är jag nervös för de. Inte för själva dansen för jag älskar och dansa, inte för jag brukar dansa runt så mkt i nyktert tillstånd men just inför allt folk som kommer va där... men de går nog bra i slutändan.
Har en man som kommer eskortera mig både dit och hem..LOVE...nerå nu ska vi inte va sånna han skulle ändå in mot stan så då får jag sällskap.

Undrar om jag ska göra något kul med naglarna idag lr om ja ska låta de vara a la natural? = Fransk manikyr då givetvis!.. hmm får se om de blir nåt.

Ska återgå till arbetet nu men fortsatt trevlig dag ;)

//Zanie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0